Tuesday, February 28, 2012

sweet memory...

cerita bermula pd pg smlm semasa aku mengemas kotak2 yg mgdgi brg2 lamaku..dgn harapan utk beri space kpd brg2 yg baru pula.tetiba aku tnmpak buku bwarna pink.buku rawatan utk ibu mgandung.dlm buku itu tercatat 3x rawatanku di klinik ibu mgdg..plg myedihkan hatiku apb mlihat gmbr scan kali pertama bb kami diusia kdgn 12 minggu n aku masih igt dr mengatakan yg bb aku sgt aktif..kerna buku itu membuatkan aku mengingati kembali nostalgia lama yg sungguh myayat hati...xsangka aku berjumpa semula buku tsebut slps bbrp kali aku btanya pd en asraf mengenainya....

aku tau en asraf sgt mgambil brt ttgku..semua yg dia lakukan adalah bersebab n terbaik utk isterinya..semua brg yg berkaitan pregnencyku dlu dia sorok tanpa aku ketahui..dia tau aku tlalu sedih atas keguguran yg disebabkan kelalaian dr itu sendiri..pd wktu itu,ingin saja aku menyaman dr tersebut...hanya ALLAH saja tempat aku bermohon agar diberi kekuatan iman..

sesungguhnya aku bersyukur dan amat bahagia kerna sempat merasai nikmat dialam kehamilan.walaupun hanya 14minggu tp ia sungguh indah sekali.kami berdua terus berdoa dan berharap agar ALLAH akan mengurniakan kami anak2 yg sihat dan sempurna pd suatu hari nnti.amin...

No comments:

Post a Comment