Sunday, April 17, 2011

keroje...

ari jumaat aku dtg sek slps bbrp ari aku bw pljr ke pertandingan..n plg xbes sbb kena relief.dhle aritu aku ada 6 periods so termasuk relief jd le 7 waktu kan??angin jugak la satu bdn sbb dh le atas mejaku mcm2 mesej di tinggalkan n byk keroje yg kena settle.minggu dpn date line utk submit paper exm.aku plak kena setting 2 papers iaitu sains n sivik.xpe2...b cool k.

aku pn bc satu surat jemputan ke umah menteri besar perak ari sabtu ni anjuran BAIDURI..mean esok pg la dr kul 8.00 pg smpi 1.30ptg...alamk burn la half day aku kan.dhle dis week husband aku cuti n nk spend masa ngn aku.tup2 aku plak yg sibuk n pedulikannya..sian abg!! n satu srt lg kena bw pljrke SM POI LAM (SUWA) utk pertandingan catur cina tp next week la (23hb).yg ni ok la sbb sbtu dpn sek ganti so xpyh la aku ke sek kan...syoknye.

sabtu ni (16/4/11) aku jd sbg guru pengiring n tetamu jemputan utk majlis dermasiswa bg plajar cemerlang ting 6 yg dpt result terbaik masa STPM.utk pengetahuan korang sek ku dpt tempat ke-3 utk sek yg mdpt STPM cemerlang slps sek convent taiping n smjk(c) sam tet,ipoh..STPM mmg tip top tp PMR n SPM biasa2 je..sek aku hantar 2org pljr cemerlang n 4 org guru iaitu pn syamala (P.K Ting 6), ms yong (kaunselor) n 2org guru pengiring (aku n cik reevati). gambar di bwh menunjukkn gmbar kami sblm majlis bermula..

mula2 aku igt nk tolak jemputan ke umh MB tp bila tgk aturcara ada slot ceramah keibubapaan oleh dato dr fadhilah kamsah jd aku terus say 'yes'.sbb aku mmg teringin nk dgr ceramah motivasinye sbb sblm ni hanya mampu dgr kt radio mahupun tv.

Dato Dr Fadhilah Kamsah

Menteri Besar Perak bersama isterinye
 setiap pljr dpt RM500 n sijil..slps pyampaian sijil jamuan mkn..besnye lauk2 ade tempoyak ikan patin, pajeri terung, sambal udang petai, rendang daging tok n masak lomak ayam,ulam2 n sambal belacan serta tempoyak. tp aku mkn sikit je.kesian plak kt hubby sbb dia xlunch lg.xpe lpstu i belanja dia mkn kt restoran sabar menanti sblh stadium indera mulia...dia mkn nasi, i mkn bubur n cucur udang..hehe..lpstu g jusco tgk rio!seronokle hubby cuti sbb tiap2 ari anto i ke sek, kemas umh, jd driver g mane2 n cm2 lg..tq cyg!!!tp ahad ni hubby dh nk blk kl. jd xbes...sabor jer.

k, ni aku upload gambarku bersama ms yong n ms reevati..kami ambik gambo lps mkn.org semua dh blk tp kami gila posing kt dewan..yo la bukan sonang nk msk umh MB kan..entah bila plak kan??

me n ms reevathi

aku n Ms Yong (besfren kt sek)




No comments:

Post a Comment