Tuesday, May 31, 2011

cutiku...

slalu suamiku tinggal di mes bujang..kali ni dia bersungguh2 ambil kuarters dgn hrpn isterinya dpt tinggal bersamanya...before tarikh keramat 25mei tu, dia dh off 2 ari packing brg2 utk dibw ke umh kedua kami...sedih aku tgk sbb dia mmg berharap sgt pmohonanku btukar ke kl bjya..

k cukupla...aku xnk pikir sgt.aku masih dlm tempoh rayuan..2x suamiku naik turun bah ptkrn di putrajaya n sedara aku pn dh marked namaku..klu xdpt kali ni myb hjg thn ni la kot..

skrg, aku nk story about our 2nd house kt kompleks perumahan tunku osman jewa.ade 11 tingkt n umh kami kt tingkt 3...sgt besar utk 2org duduk.ade 4bilik tidur, 3 bilik air, 2 stor brg.umh ni dilengkapi dgn 2set sofa, meja mkn utk 8org, kabinet dapur n gas percuma...yg plg bes ialah our master bedroom ade katil king, kabinet tv, almari bj yg besar...guest bedroom ade katil queen n almari baju..bilik ank ade 2 katil single n almari bj n satu bilik utk pbantu umh dkt dgn dapur.bilik ni hanya 1 katil single n kipas gantung..yg plg bes setiap toilet ade heater...

so, sesape yg duk kuarters krjaan should  be proud..wlpn elaun umh suamiku dipotong...aku kira umh ni bbaloi la di tgh2 bandar kl ni bbdg umh di sewa.

klu aku rajin..nnt aku upload la gambar umh ni..

apepn...aku lebih like umh kt bandar seri botani..kenapa ek???nthla aku pn tau...


ni hall dpn

ni ruang tgh

dapur yg sederhana

bilik yg 'ok'

toilet yg 'best' sbb ade heater..jimat duit xpyh psg kan=)


ni lah gambar umh kuartersku..kbykn brg2 di umh ni adlh hadiah semasa kami kawin dlu (periuk, pinggan-mangkuk, dapur gas, rice cooker n bedsheet)...nway, aku bsyukur ade tempt utk suamiku berteduh kan...n senang bile aku turun ke kl..xdela nk sewa hotel..

so, cmne??

3 comments: