Saturday, May 14, 2011

unplanned holiday

aritu aku kiteorg nk g kem tapah sbb nk convert mc aku...so aku suggest utk ke cameron highlands n trn mlli tapah ke kem nnt..

smpi kt berinchang kul 3pm n kiteorg singgh sbntr kt kdai utk bli sedikit kudapan..aku sempt snap bbrp keping gambar kt kebun sayur, kebun strawberi milik pkedai itu...slain strawberi n syr-syrn (sawi n kobis)..ade gak tnmn spt orkid, periuk kera n anggur.
aku mmegang periuk kera,hehe..
blkg tu kebun strawberi..(nk petik strawberi sendiri pn bole dgn byrn rm3o sekilo)

lpstu singgah mlwt rose garden....mcm2 spesies rose ditanam di sini..aku rs syokk sgt..tetiba aku teringin nk buat umh di cameron..bole le bcucuk tanam bunga rose n syrn..semestinya en asraf yg menanamnye kerna dia sgt pakar n rajin..aku tukang siram n mengambil hasilnye,hehe..en asraf hanya menganguk kepalanye sbb dia tahu bininya slalu 'syok sendiri'...haha..
syoknye klu garden sendiri...

nnt nk suruh en asraf bli buaian sbijik mcmni
slain rose..ade gak tnmn spt cactus, bunga raya, lili, carnation, labu (sgt pelik) n epal (xla mcm epal fuji)



                                                     

mlm tu..kami berehat sepuas-puasnye kerana keesokan harinya adalah sesi menghabiskan duit berlaku..shopping time!!!! gmbr bshopping x diambil kerna tlalu 'SYOK' smpi tlupa bergambar,hehe...

hanya ade gmbr kami semasa menginap di hotel shj..
and pesanan ini khas utk en asraf;

tq cyg!!lain kali bw cyg lg tau.....lub u 4ever=)


No comments:

Post a Comment